onsdag 7 maj 2014

Onsdagskärlek

Jag och Richard, mannen jag raljerar över men älskar otroligt mycket, har idag varit tillsammans i 15år.
Jag skrev ett inlägg på hans facebooksida.


Då, plötsligt utan någon som helst förvarning slog vi in i varandra och sedan dess har det varit ett…..
VI!
Det kom:
Förälskelse och galenskap, flytt och förlovning, millenniumskifte och graviditet, flytt igen och sen kom Sonen! Kärlek! Jag arbetslös och du tre jobb, landet, pussar. Vi stödfamilj åt tvillingar, jobb till mig, dödsfall, sorg, bröllop, skratt, kramar, graviditet, ny bil. Son och dotter i en salig blandning, Kärlek! Startar företag, jobb, blöjor, välling, tvätt, tennis, snor, pussar, jobb, gråt, sjukhus och landet, bokföring, vänner, tvätt och sagor, semester, emos, sommarlov, blöjor, scrapping, landet, feber, välling, sjukhus, blöjor, blöjor, blöjor, blöjor….. Potta! Kramar, fjällen, dagis, skola, viktväktarna, sorg, crossfit, Michael Jackson, oår, nytt jobb, Göteborg, stort barn flyttar hemifrån, mer plats, rökstopp, ny bil, träning, tävling, vänner, fotboll, middag, diskussioner, skratt, gråt, ilska, du ner jag upp, du upp jag ner..…..
Å jag vill bara ha dig mer och mer….
Jag kommer aldrig tröttna på dig, och jag hoppas att du många fler år vill dela med mig!

15 år Babe, fan vad bra vi är!

//<3 nbsp="">

2 kommentarer:

Linda/Candygirl sa...

GRATTIS... kan inte annat än hålla med - fan va bra ni är.

(vi ska fira 25 år i sommar... så vi är också ganska duktiga) ;-)

Linda/Candygirl sa...

GRATTIS... kan inte annat än hålla med - fan va bra ni är.

(vi ska fira 25 år i sommar... så vi är också ganska duktiga) ;-)