onsdag 14 augusti 2013

Onsdag, lalala!

Jag lever, planerar och funderar och jag tror att jag kommer komma fram till bra saker.

Vi har trots brutna ben haft en mycket mycket bra sommar.
Jag känner mig full av tillförsikt inför framtiden för det ligger liksom D-vitaminer i mina fotspår bakom mig när jag går :D

Jag har fått en anställning 2 dagar i vecka och kommer ha mitt företag resterande tiden. 
Det är en fantastisk känsla att ha full arbete igen :)

Jag har också en hel del idéer om min träning som även om den inte varit helt lagd på is under sommaren så har den i alla fall lyst med sin frånvaro större delen av tiden. 
Jag skulle nog säga borta till 97%.

Det har jag redan tagit tag i och har varit ute och sprungit varit på pass på gymmet och fått nackspärr!

Undrar ibland vad det är för fel på min nacke?
Har återkommande problem med nackspärr, kan det vara en arbetsskada?
Nåja, det är väl med det som allt annat att om bara jag tränar lite och går ner till min optimala vikt så kommer det lösa sig... 
Haha, som synes så har jag höga krav på "normalvikten" ;)

Jag är så lycklig just nu... 
Hög på livet på alla sätt....
Ska försöka minnas den här känslan senare under den mörkaste vintern när D-vitaminet börjar sina och tröttheten ligger som en blöt filt över hela landet :D
Känns just nu som om det inte kan hända mig ;)

//Sol på Er alla där ute... Massor av sol på Er


2 kommentarer:

Linda/Candygirl sa...

Sol tillbaka... härligt med ett sånt positivt tänkande inför hösten

ullrika sa...

En härlig sommar är bästa uppladdningen inför hösten!

Krams och sol tillbaka önskas!